lauantai 12. maaliskuuta 2011

ehkä sittenkin vielä joskus

Sydämeni osuman sai
Nuoli on Amorin viinistä kai
Syvälle se upposi niin
Aivan kuin jäädäkseen iäksi kii
Iskusta sen mä vavahtelen
Vaikka se sattuu, mä vaikeroi en

Elin maailmassain
Luulin, että sen rauhaa ei järkkymään mokoma saa
Mutta ootapa vain
Sinä uniini tuut, olet mun, olet unelmissain
Päivin ja öin ikävöin vain

Sydämeni kädessä sun
Heikoksi muutun mä kun rakastun
Sydämeni omakses saat
Toivon et kanssani omasi jaat
Sieluni kuin sumussa on
Luoksesi etsin ja oon levoton

Sylihisi kaatua kaipaan
Hymysi sen saanut on aikaan
En kosketustas ootella malta
Polvet multa pettävät alta
Minut saat, kokonaan
Mä sylihisi matkaani teen

Sydämeni osuman sai
Nuoli on Amorin viinistä kai
Syvälle se upposi niin
Aivan kuin jäädäkseen iäksi kii
Iskusta sen mä vavahtelen
Vaikka se sattuu, mä vaikeroi en

Vaikeroi en

Ei kommentteja: