keskiviikko 12. tammikuuta 2011

Loistavan toverin yhteydenotto

Nyt jokaiselle Mao-hattu päähän ja sassiin !

Sain postia, arvopostia, Pohjois-Korean todennäköiseltä seuraavalta johtajalta, Kim Jong-un'lta. Jostain kumman syystä gmail oli kuitenkin ohjannut tämän neljän tähden kenraalin kainon lähestymisyrityksen suoraan roskapostilaatikkooni, mikä herätti hienoisia epäilyksiä siitä, lähestyikö tämä Kansallisen puolustuskomission arvovaltainen jäsen minua sittenkään ns. tosi tarkoituksella.

Koska olen Pepe Willbergin sanoin vain heikko nainen, niin en uskaltanut viestiä lukea. Tiedä, minkälaiseen tunteiden pyörremyrskyyn olisin saattanut joutua. Toivottavasti tuo 27-28 -vuotias pyöreäpäinen ja tuuheahiuksinen nuorimies ei saa tylystä kohtelustani suuria traumoja, kun en aio ryhtyä hänen kirjoittelemaan. Uskon, että joku muu varmasti suostuu aloittamaan hänen kanssaan nettikirjeenvaihdon. Ja mistä sitä koskaan tietää, mihin se sitten saattaa parhaimmassa tapauksessa johtaa. Kyllä joku puuma taatusti tuollaisen murean paistin nappaa syleilyynsä.

2 kommenttia:

Rara kirjoitti...

Minä! Minä nappaan (tosin en tunnustaudu puumaksi, vaikka kaverit välillä kiusaavatkin)!

Olen jo pidemmän aikaa suunnitellut ryhtyväni mukavaksi diktaattoriksi (kun ei tämä edustuksellinen demokratia oikein toimi). Erilaisia vallankaappausmahdollisuuksia on pohdittu pienissä piireissä, mutta toistaiseksi mielestäni toteuttamiskelpoisin ideoista on se, että Pohjois-Korean tuleva itsevaltias rakastuu minuun palavasti ja ottaa vaimokseen. Niin mulla olisi sitten näppärästi hallussani yksi diktatuuri ja siitähän olisi sitten suhteellisen helppoa lähteä valloittamaan koko maailma.

Että jos et kerta itse ajatellut tarttua tilaisuuteen, niin voisit välittää viestin minulle (ei se varmaan niin tositarkoituksella ollut vielä liikkeellä, etteikö vaihto onnistuisi). Olinkin jo kovasti pohdiskellut kuinka saan yhteyden Kim Jong-uniin (joka ei noin niin kuin muuten minua yhtään kiinnosta, mutta joka kerta ei voi saada ihan kaikkea. Joskus on valittava tosi rakkauden ja maailmanvalloituksen väliltä), mutta nyt sekin ongelma sitten ratkesi.

justiina kirjoitti...

Heippa, Rara !

Puumailu on kivaa. Kuulemma !! ;-)

Et tarvitse diktatuuria valloittaaksesi maailman. Olen myös varma siitä, ettei sinulle riitä tuollainen pieni punkero olkoonkin kuinka itsevaltias. Joten rauhallisesti vain. Muista, että kesä tulee ihan pian ja kesällä kaikki on mahdollista.

Aion siis toimia Kohtalon välikätenä enkä toimita KJU:n sähköpostiosoitetta sinulle. :-)