maanantai 15. kesäkuuta 2009

Satakieli

Siis olo on kuin satakielellä (vaikka muoto voikin olla harakan). Voisin laulaa liverrellä ja "kiittää sydämin ja kielin" !

Olen tyytyväinen itseeni. Ja elämään. Tähän päivään erityisesti. Olen hyvällä mielellä itseni takia ja etenkin erään ystäväni ansiosta. Olen niin pakahtumaisillani hyvään mieleen, ettei tuo sääkään voi minua masentaa. Viis siitä, että Juhanin päivä on tulossa ja vettä sataa. Voisin riisua vaatteeni ja suorittaa jonkin alkukantaisin riitin tanssimalla sateessa Eevan puvussa, siinä kauneimmassa.

Enkä anna sille ajatukselle edes pikkuvarpaan kynnen verran sijaa, että kun tässä nyt hehkun, niin... Ja HAH ! Sille pyllistän, jos tulee kohdalle. Näkeepähän kerrankin jotain tavatonta.

Hitto, mä olen hyvä !! Ja herkullinen :-)

Ei kommentteja: