perjantai 12. elokuuta 2011

usko pois !

Tätä ei kyllä kukaan usko, mutta täti on jutellut politiikkaa ! Siis luulette, että on tullut puhuttua paskaa, laskettua luikuria ja esitettyä muunneltua totuutta, mutta ei. MINÄ olen puhunut politiikasta. Minä OLEN puhunut politiikasta. Minä olen PUHUNUT politiikasta. Minä olen puhunut POLITIIKASTA. Ja jokainen noista lauseista on ihan totta.

Vieläpä sellaisen kanssa, jolla on erittäin VARMAT mielipiteet asioista, mutta joka osoittautuikin YLLÄTTÄVÄN häilyväiseksi, kun hänet oikein pistin panin selkä seinää vasten saunan löylyhuoneessa. Siinä kuulkaa vaihtuu jämerämmätkin mielipiteet toisiksi ja takki kääntyy ennen kuin kissaa ehtii sanoa, kun tämä täti pistää panee tuulemaan.

Yllättävät mielipiteet voivat olla käsittämättömän seksikkäitä.

Ei kommentteja: