perjantai 5. maaliskuuta 2010

Päläpäläpölöpölö

Onneks oli tää sohva täällä. Erilliset tuolit olis ollut katastrofi. Paitsi, että se meni tonne kauimmaiseen nurkkaan istumaan... Ihan kuin olis menny mua karkuun... Hieno homma, hyvin menee toistaiseksi... perhana. No, istukoon sitten siellä. Haa ! Tossa onkin tollanen sopiva sohvatyyny. Mä laitan sen tähän meidän väliin muuriksi niin, että se saa sitten itse ottaa sen pois, jos siltä tuntuu. Ja jos ei ota, niin mä tungen sen sille jonnekin pimeään ja synkkään paikkaan ennen kuin lähden kotimatkalle...

Täh ?!? Mun tee on ihan jäähtynyt jo ! Ei voi olla totta ! Mä olen länkyttänyt kohta tunnin taukoamatta mun tyhmiä juttuja. Voi ei... Se pitää mua ääliönä. No, eipä voi moittia. Ääliöhän mä olenkin. Ja missä se tyynykin nyt on ?!!? Kuka sen on tonne mun selän taakse tunkenut ? No, just. Pitihän tää arvata: mä oon hiplannut sitä huomaamattani reidestä. Perhana. Mutta hittoako on noin seksikäs ! Syyttäköön itseään, jos pitää mua tyrkkynä ! Enhän mä pysty kenestäkään pitämän näppejäni erossa, oli se sitten mies tai nainen, lapsi tai aikuinen. Ainahan mä huomaamattani alan silittelemään kaikkia. Ja toi on vielä noin namu... Voi, huokaus sentään. Eikä se oo hipassutkaan mua... Miksköhän...? Siis APUA...! Helvetti ! En kai mä vaan oo epähuomiossa koskenu sen... Siis kuinka korkealta reidestä mä olen sitä oikein hipelöinyt !?! Mä kuolen tähän paikkaan just nyt. Nyrhin käteni irti olkapäästä saakka, kunhan pääsen kotiin. Kauhea häpeä, jos mä olen... Ei ! Mä en pysty ajattelemaankaan sitä mahdollisuutta. Nyt vaan ihan rennosti. Joo, just, helppo homma... Puuuuh...

Onpas sillä muuten pitkät sormet. Just niin kuin olin siitä yhdestä kuvasta jo katsonutkin. Ja aika isot jalatkin... Vai onks noi naapurin korston kengät, jotka se on lainannut tätä tapaamista silmälläpitäen ? Hassua. Hmmm. Ja nenä... Mä olen ihan pimee. Se on nyt todistettu. Mutta kyllä mua vähän huvittaa, kun näistä jo ehdittiin keskustella aikaisemmin viikolla. Se varmaan arvaa, että mä 'mittailen' sitä. Ja naureskelee mielessään. No, sekin on parempi kuin että se pitää mua tylsänä tyyppinä. Voi itku, miten syötävä se on... Enkä pääse edes lipasemaan. Epistä.

Mitä, mitä, mitä !!?! Mitä se nyt tekee ?!? Ottikse mun kädestä kiinni, etten enää kopeloisi sitä vai miksi ? On, muuten, ihanan viileät sormet. Jännä juttu. En kyllä yleensä tykkää kylmistä käpälistä, mutta nämä tuntuvat vain ihanan viileiltä. Jotenkin rentouttavilta. Mitäs jos se laittais ne vaikka mun...? Stop. Keskity, muuten menee koko tapaaminen ihan ketuille. Mun pitää ruveta kuuntelemaan sitä tarkemmin tai muuten vastaan sille ihan puutaheinää puppua. Mitä se nytkin sanoi ?

1 kommentti:

Sola kirjoitti...

Laitoin sinulle sähköpostia.

t. Sola