tiistai 23. maaliskuuta 2010

Venähtänyt mittarimato

Aiiiii, saatana ! Auuuuh !! Hitto soikoon, että sattuu ihan joka puolelle !

Tän siitä sitten saa, kun viettää kivaa tuntitolkulla. Hemmetti ! Onks mulla yhtään paikkaa, johon ei sattuis ? No, 'sinne' ei satu, ihme kyllä. Ja kielikin tuntuis olevan kondiksessa, toisin kuin eräällä, kuulemma. Niin, ja tais sillä olla jotain ruhjeita jossain muuallakin... Ei, hitto ! En kyllä usko tätä todeksi. Eikä sen puoleen kyllä kukaan muukaan, jos viitsisin kertoa. Siksi ei kannata edes yrittää. Mutta tota iltaa onkin sitten kiva muistella vanhainkodissa. "Toista se oli silloin minun nuoruudessani, kun naida napsuteltiin niin, että kaikki paikat olivat ruvella. Ei näistä nykyajan nuorista ole siihen, ei ole... Hih, hih, hih..." Joo... Hieno homma tosiaan. Mutta nyt ei kyllä naurata tippaakaan. Hyvä, kun pääsin sängystä ylös ilman jotain perhanan vinssiä ! Portaat ei tuu tänään onnistumaan, se on varma se. Luulis riittävän tota laatua vähäksi aikaa. Vaikka on se kyllä niin namu, että kyllähän mä voisin jatkaa vaikka jo tänä iltana... No, niin varmaan, joo. Näkis vaan. Ei kyllä tosiaankaan ainakaan näillä lihaksilla !

No, tulipahan sekin todistettua, että seksiä voi harrastaa helposti puol vuorokautta putkeen, kunhan vaan löytyy sopiva leikkikaveri. Ja toi mun on kyllä niiiiiiin sopiva... Kaikin puolin. Mun muru...

Ei kommentteja: