tiistai 15. joulukuuta 2009

15.12.2009 Juristi-vitsi

Etsin yhtä tiettyä netistä, mutta en löytänyt. Sen sijaan löysin näitä lisää.

Naiset-suomi-Naiset -sanakirja

Se on ihan sun päätös  =  eihän asiaan ole kuin yksi ratkaisu, ja sen pitäis olla sullekin selvä

Tee sä mitä tahdot  =  kosto on kauhea

Meidän pitäis puhua  =  mä aion nyt avautua ja sä kuuntelet

Siitä vaan, senkun menet  =  älä lähde

En mä ole loukkaantunut  =  tietenkin mä olen loukkaantunut, ääliö

Oletpas sä tänään huomaavainen  =  onko tänään seksipäivä?

Vähennetään romanttisesti valoja  =  olen ihan jumalattoman turvoksissa

Onpas tää keittiö epäkäytännöllinen  =  ostin uuden keittiön, se pitää asentaa huomenna

Mitäs jos hankittais uudet verhot  =  ..ja huonekalut ja maalataan makuuhuone

Mä kuulin jotain melua  =  sä olit melkein nukahtanut ja mua ei vielä väsytä

Mä rakastan sua ihan hirveästi  =  meillä on tyttöjen lomareissu tiedossa

Oonkohan mä lihonut ?  =  kato nyt miten hyvännäköinen mä olen

En mä mitään huuda  =  totta ******* huudan, kun mulla on hyvä syy

Tottakai  =  kyllä tai ei

Ei  =  kyllä tai ei

Niin kai  =  ei

Ihan miten vaan  =  ei

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

"Se on ihan sun päätös = eihän asiaan ole kuin yksi ratkaisu, ja sen pitäis olla sullekin selvä" -> Tuo ainakin pitää mun kohdalla täydellisesti paikkansa :)

justiina kirjoitti...

:-)

Toi "En mä mitään huuda" kuullostaa jotenkin tutulta... ;-)