torstai 11. kesäkuuta 2009

Idiootteja ! Paskasakkia !

Ropina vain kävi, kun vetäisin puoli litraa herneitä nenään kaupan kassajonossa ! Ei muuten, mutta pakasteet meinasivat sulaa tällä 'helteellä'. No, ei. Hermo meni vain taas, kuten niin tuhannesti ennenkin tästä samasta asiasta. Eli pölvästien toiminnasta kassalla.

Eli siinä samalla, kun kassaneitsykäinen raapii hintoja niistä vihannespusseihin päin hevonv*ttua liimatuista hintalapuista, niin isäntämies latoo ostoksiaan muovikassiin 'nopeuttaakseen' kassajonon etenemistä.

"23 euroa 34 senttiä, kiitos." Siinä vaiheessa vasta aletaan kaivelemaan povitaskua ja perstaskua ja nivusia, että "missäs se lämiskä nyt oikein olikaan...?". Kun kaikki mahdolliset rauhaspitoiset paikat on kaiveltu, kaivellaan sieltä lompsan uumenista rahaa "oiskos tossa nyt tasan... mikäs toi kolikko nyt onkaan..? ei se tainnut 50 senttiä ollakaan... mulla on kato näitä kolikoita niin paljon... joo, tossa... ai, mutta eihän mulla oo tota neljää senttiä... no, tossa !... mitä ? eiks se riittänytkään ? ai, se olikin KOLME euroa... no, ota tosta kortista sitten... HEI, hei, oota vielä ! mulla on tää etukorttikin !" EI V*TUN V*TUN V*TTU !!!

Tuossa vaiheessa mä olen yleensä jo hakannut lapset ja potkinut kissan k*rpiinnyksissäni. Mutta ei siinä vielä kaikki: tämän jälkeen se laardip*rseinen isäntämies alkaa lirkutella kassaneitsyelle ja neitsykäinen kihertää punastellen ja lisää näin vettä myllyyn. Eikä loppua näy. Ja mä olen jo valmis raapimaan ranteet auki.

Että katsokaa nyt, hyvät ihmiset, miten toimitte siinä kassalla, ettei kukaan keski-ikäinen v*tun kiukkuinen ämmä hyökkää teidän kimppuunne.

Ja lopuksi vielä ihan selvällä suomenkielellä: VITTU !

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Täsmälleen noinhan se menee. *ituttaa jo valmiiksi mennä kauppaan. Ja ne ison kukkaron omaavat kassialmat. Sitten lasketaan yhdessä. 1e,2e,3e,...

Sitten ne kassaneitsyeet luulee, että ollaan jo tuttuja. "Moi" ja "terve"!! Meitsi ei tunne niistä yhtään.

Voi vitalis sentään, sanoisivat vain, että "päivää".

Tuhisi PM (Power Management)

justiina kirjoitti...

Valitettavasti. Ja valitettavasti päreeni, se rutikuiva lastu, ei ole pisimmästä päästä...

Ärstyttäviin moikkailijoihin tehoaa muuten loistavasti teitittely ;-)