keskiviikko 10. maaliskuuta 2010

"Miten niin muka eri asia ?!!?"

"Siis, jos sä sanot, että sä et tunne mua, että sä tiedät musta vain sen, mitä mä oon kertonut sulle itsestäni, niin miten se eroaa siitä, mitä se sanoi ? Ihan samalla tavalla sä tiedät siitä vain sen, mitä se on sulle kertonut. Silloin ja nyt. Miten nää eroaa toisistaan ? Oonko mä sitten epäluotettavampi kuin se ? No, en ole suuttunut ! Oikeesti. Mä haluan vain tietää. Sitäpaitsi me molemmat tiedetään, ettei se kuitenkaan ollut ihan rehellinen sulle silloin. Ei nyt ehkä suoranaisesti valehdellut, mutta jätti kuitenkin juttuja kertomatta. Miten se tilanne olisi nyt jotenkin muuttunut ? Ai, että se nyt sitten olisi jotenkin rehellisempi ja kertoisi ihan kaikki just siten kuin ne on. Enpä oikein usko. Ei kuullosta kovin todennäköiseltä."

*****

Sitten pitäisi vielä muistaa, mihin kilahdukseen tää liittyi. No, viime vuoden tilit on jo suljettu, mutta huvitti vain. Jälleen kerran.

Ei kommentteja: