maanantai 4. toukokuuta 2009

4.5.2009 Grrr...

Varoitus: olen huonolla tuulella.

Ja se on ihan itseaiheutettua. Kuten niin usein ennenkin. Nyt vain olen erityisen ärsyyntynyt siitä, että olen omilla ajatuksillani ja pohdinnoillani saanut itseni huonoon happeen.

Minulla ei olisi mitään 'oikeutta' tai edes syytäkään olla huonolla tuulella. Haluaisin vain jotain, mitä en voi saada ja mitä en voi 'vaatia', joten olen siis helvetin pieni ja surkea ja typerä ihminen, kun näitä päässäni edes vatvon. Täysin hukkaanheitettyä aikaa kaikki märehtiminen.

Ainoa oikea teko voisi olla sen uuden aloittaminen. Kääntää lehti ja jättää kaikki vanha taakseen, mikäs sen yksinkertaisempaa. Muttei todellakaan helppoa. Olen täysin selkärangaton tässä tilanteessa. En saa itseäni niskasta kiinni. Enkä pysty olemaan edes rehellinen. Paskanpaskanpaska.

Miten ihmeessä olen taas päästänyt itseni tähän tilanteeseen ??

Ei kommentteja: