sunnuntai 26. huhtikuuta 2009

100.

Kun kolminumeroinen menee rikki, niin silloin puhutaan blogeista ja kirjoittamisesta ja blogien ihmeellisestä maailmasta.

Silloin tällöin kelaan blogilistaa ihan huvikseni ja poimin sieltä randomilla jonkun blogin, jota saatan seurailla jonkin aikaa. Tai sitten vähän pidempäänkin. Ja outoja asioita tulee eteen.

Muutaman kerran olen tällä taktiikalla poiminut blogin, jossa on sitten ollut jotain tutun tuntuista. Ja tarkemmin katsottuna siellä onkin ollut 'lainauksia' omista kirjoituksistani. Ei suoria, mutta käytetty sellaisia sanoja, joista tasan tiedän, että vain minä olen niitä väännöksiä voinut käyttää. Tässä voin 'tunnustaa', että olen niin laiska, etten jaksa seurata, kuka blogiani käy kurkkimassa (itseasiassa se ei juurikaan edes kiinnosta minua, oikeasti), joten siksi tällaisia yllätyksiä pääsee käymään.

Eli siten olen 'löytänyt' muutaman 'vanini', joista ei ollut mitään tietoa aikaisemmin. Onhan sitten niitäkin, joiden tiedän lukevan kirjoituksiani ja se tieto on tullut muuta tietä. Mutta todellakin yllättäviä profiileja on joukossanne, arvoisat lukijani. Ei kylläkään haittaa minua eikä muuta kirjoittamistapaani, teretulemast vain.

Kuullostaapa helvetin ylimieliseltä ja itserakkaalta. Ei kyllä ollut tarkoitukseni.

Ei kommentteja: