maanantai 24. elokuuta 2009

Da Vinci -koodi

Ottaa vinkistä vaari.

Tässä olen hyvä ! Olen hyvä huomaamaan vinkkejä ja vihjeitä. Oikeasti, vaikka joku on kyllä sanonut, että näen vinkkejä ja vihjeitä sielläkin, missä niitä ei ole. Kateellisen panettelua. Aina on vihjauksia ja vihjailuita. Ihmiset antavat niitä ihan alitajuisesti (alitajuttomasti olisi mielestäni parempi sana), joten turha väittää. Niitä on, niitä tulee ja niitä annetaan. Sinäkin. Halusitpa tai sitten et.

Joskus vihjeet ovat niin selviä, että ne voi huomata se Reettakin (ai, mä rakastan tätä vertausta !), saati sitten tällainen vihjeiden virtuoosi kuin minä. En väitä, että olisin mikään Robert Langdon, mutta pirun hyvä kumminkin. Lisäksi minulla on voima kanssani, velhous, eikä sitä vastaan ole tavallisella kuolevaisella sanaa sanottavana.

Vihje päivässä pitää tädin ruodussa. Ja niitä olen nyt saanut, joten peräännyn hyvässä järjestyksessä. Ja se ei ollut vihje. Sitäpaitsi sain napattua kärpäsen lennosta kiinni. Jos se ei ollut vinkki, niin ei sitten mikään !

Ei kommentteja: