torstai 27. elokuuta 2009

Piuhat kipinöi

Sähköiset laitteet inhoavat minua. Ja kohta tunne alkaa olla molemminpuolinen. Tähän mennessä olen tullut hyvin toimeen pienten ja harmittomien sähkövempainten kanssa lähtien lampuista ja hieromasauvoista aina stereoihin ja pyykinpesukoneisiin saakka. Nyt ne ovat alkaneet vittuilemaan minulle.

Telkkari on ottanut oikeudekseen sulkea itse itsensä juuri silloin, kun sitä itseään kiinnostaa. Minulla on siis universumin ainoa televisio, joka sensuroi itseään ja pitää huolen siitä, ettei katsoja a) ylitä suositeltua aikamäärää ja b) katso mitä sontaa tahansa. Johan nyt on helvetti ! Käynti Mustassa Pörssissä auttanee tähänkin vaivaan.

Tietokone puolestaan ilmoitti sairastavansa jotain virusta, olisiko ollut sikainfluenssaa ja lisäksi se ilmoitti saaneensa hevosurheilun harrastajan kylään tuolta muinaisen Troijan suunnalta. Perkele senkin kanssa ! Ja eikun Mustaan Pörssiin...

Lisäksi työni on muuttunut agentti -hommiksi.

Olen niin äärettömän salaisessa virastossa töissä, että jokaiseen käyttämääni ohjelmaan tarvitaan eri salasana, jossa pitää olla pieniä ja isoja kirjaimia ja numeroita yhteensä 57 kappaletta eikä se saa muistuttaa mitään nykyisin puhuttavaa kieltä eikä mitään muinaisiakaan kieliä aina nuolenpääkirjoitukseen saakka. Taas on 45 % tarvitsemistani ohjelmista lukittuna minulta, agentti DD75:lta, kun en näppäillyt niitä hieroglyfejä oikeassa järjestyksessä. Vittu. Ei kai tässä auta muu kuin riisua mekko päältä ja lähteä naimaan sitä, joka on vastuussa näiden systeemien toimivuudesta ja käytettävyydestä. Jos vaikka sitten helpottaisi.

Pääpiuhoissa kipinöi jo.

Ei kommentteja: